Garantie en klachten
Wij doen ons uiterste best om producten in de beste staan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Heeft u een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@elena-mae.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Veel gestelde vragen
Wat voor garantie zit er op mijn artikel?
Ja op alle artikelen die we verkopen zit garantie. Neem contact met ons op over de situatie en de daarvoor geldende garantie. Dit kan via het contactformulier of mailen naar info@elena-mae.nl.
Wij doen ons uiterste best om producten in de beste staan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Als je aanspraak wilt maken op de garantie, neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail ons op info@elena-mae.nl. Beschrijf de situatie, voeg het ordernummer toe en voeg duidelijke foto’s toe.
Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?
Wij doen ons uiterste best om producten in de beste staan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Als je aanspraak wilt maken op de garantie, neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail ons op info@elena-mae.nl. Beschrijf de situatie, voeg het ordernummer toe en voeg duidelijke foto’s toe.
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of je niet helemaal tevreden bent. In dit geval kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of een mail sturen naarinfo@elena-mae.nl. Dan gaan wij er alles aan doen om je klacht in behandeling te nemen en op te lossen.