Bestellen en verzending

Bestellingen worden binnen 24 tot 48 uur verzonden. Daarna is het afhankelijk van de bezorgdienst wanneer het pakketje wordt geleverd. Wij versturen onze pakketjes met PostNL.

 

Wij bieden gratis verzending aan bij een bestellingen boven de €50. Als je bestelling minder is dan €50 gelden de volgende kosten voor binnen Nederland. Voor een brievenbus pakket €2,95 en voor een pakket €4,95. Wil je binnen Europa versturen zijn de kosten €8,95. 

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 24 tot 48 uur te verzenden. Daarna is het afhankelijk van de bezorgdienst wanneer het pakketje wordt geleverd.

 

Bestellingen die op vrijdag, zaterdag of zondag worden geplaatst, worden niet eerder dan  maandag door de pakketdienst verwerkt en verzonden.

Zijn er verzendkosten bij het plaatsen van een bestelling?

Wij bieden gratis verzending aan bij een bestellingen boven de €50. Als je bestelling minder is dan €50 gelden de volgende kosten:

 

Nederland:
Brievenbus pakket: €2,95
Pakket: €4,95

 

Europa:
Pakket: €8,95

 

In het winkelwagentje wordt vermeld of je bestelling met een brievenbus- of standaard pakket wordt geleverd.

Welke betaalmethoden zijn er?

Op het moment bieden wij de volgende betaalmethodes:

- iDeal

- PayPal

- Credit Card

- Sofort

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Annuleren van de bestelling kan zodra de bestelling nog niet is verwerkt of verzonden. Neem dan contact met ons op via de live chat, door het invullen van het contactformulier of te mailen naar info@elena-mae.nl.

 

Zodra de bestelling al is verzonden geld het standaard retourprocedure. Bekijk onze retourprocedure via deze link.

Kan ik mijn kortingscode of cadeaubon ook met andere acties gebruiken?

Kortingscodes kunnen niet gebruikt worden in combinatie met andere acties die actief zijn. Ook kunnen er niet meerdere kortingscodes tegelijk gebruikt worden. 

 

Cadeaubonnen kunnen wel ingeleverd worden in combinatie met acties of een kortingscode. 

Mijn bestelling is een cadeau, kan dit als cadeau geleverd worden?

Dat kan. Onze pakketten bevatten geen fysieke documentatie of facturen. Bij het plaatsen van de bestelling kan je vervolgens de naam en het adres invullen van de persoon voor wie het cadeau bedoelt is, en bij opmerkingen vermelden dat het om een cadeau gaat.

 

Wij proberen altijd al onze pakketten zo in te pakken dat het er als een cadeautje uitziet. 

Kan ik mijn afleveradres aanpassen?

Zodra de bestelling verzonden is kunnen wij helaas geen adres meer wijzigen.

Is de bestelling nog niet verzonden, kunt u contact met ons opnemen via de live chat, het contact formulier of door de mailen naar info@elena-mae.nl.

 

Voor een eerst volgende bestelling kunt u via uw account of tijdens de bestelling een nieuw adres invoeren. 

Mijn kortingscode werkt niet, wat moet ik doen?

Mocht je problemen ervaren met het toepassen van je kortingscode of cadeaubon, neem dan contact op met onze klantenservice via live chat, het contactformulier of mailen via info@elena-mae.nl.